مرتضی روحانی
مرتضی روحانی

ماجرای این مجازی‌خانه

بیش از یک سال و نیم پیش میثم رمضانعلی ایمیل زد که دامنۀ مرتضی روحانی دات آی آر خالی است، برایت بگیرم؟ جواب دادم: «که چه شود؟» گفت: «خب از این بلاگفا بیایی بیرون و در سایت خودت بنویسی.» گفتم: «من حال و حوصله سایت بازی ندارم». ایمیل زد که دامنه را برایت خریدم.

چند وقتی دامنه بود و میثم چند باری گفت خب بده یک طرح برایش بزنند. گفتم باشه. حالا باشه، حالا می زنم، دیر نمی‌شه و … تا اینکه بلاگفا پُکید. همۀ نوشته‌های قدیمی در معرض نابودی قرار گرفت. میثم ایمیل زد:«دیدی؟» به روی خودم نیاوردم. سر سال ایمیل زد:«دامنه ات را یکساله خریده بودم تمدیدش کنم؟». گفتم:« والا می شه مثل پارسال». گفت:«خب بیا زود درستش کن». گفتم:«وضع من همینه مگه تو کاری بکنی». ایمیل زد تمدیدش کردم.

چند روز بعد هم آقای خراسانی زنگ زد و گفت من از طرف آقای رمضانعلی تماس می‌گیرم که این سایت‌تان را مرتب کنیم. گفتم باشه. یک قرار گذاشتیم ولی طرحی که می‌خواستیم در نیامد. یک روز پنجشنبه میثم خودش آمد دفتر. کلی هم کار داشت. آمد و یک طرح زد. همین طرح فعلی را. گفت ایراد هم داره ولی هر وقت آوردی سایت را بالا اشکالاتش را برطرف می‌کنیم. خلاصه اینکه همین طرح را فرستاد برای آقای خراسانی تا زحمت کدنویسی‌اش را بکشد. شد اینکه می‌بینید. از روزی که ایشان سایت را به من تحویل داد تا الان فکر می‌کنم حداقل سه چهار ماهی گذشته. چه شد که نشستم و مرتب‌اش کردم؟ هیچ! دیشب با یک دوست گشت و گذاری کردیم و یک قهوه خوردم و تاصبح بیدار ماندم. دیدم حالا که توفیق اجباری شب زنده داری دست داده خوب است که بنشینم و اینجا را سامان بدهم.

خلاصه اینکه فرمایش آقا میثم برای ما یک سایت داشته با یک بدهی طراحی و کدنویسی که هنوز هیچکدامش را تسویه نکرده‌ام و از هر دویشان بابت لطف و محبت بی‌دریغ‌شان ممنونم. بابت پیگیری کردن کار آدمی که خودش هم پیگیر کار خودش نیست!!!

اما اینجا قرار است چه کنم؟ سعی می‌کنم منظم و مرتب بنویسم. دائم بنویسم تا آرشیو همه مطالبم باشد. سعی می‌کنم در شبکه‌های اجتماعی مطلبی نگذارم مگر اینکه اینجا هم باشد.(البته به جز استثنائاتی که فضای‌شان منحصر به همان شبکه‌های اجتماعی است.) آقای خراسانی زحمت کشیده و پست‌های وبلاگ قبلی را هم به اینجا منتقل کرده. البته بعضی‌هایشان کمی به هم ریخته شده‌اند اما مهم نیست ولی پست‌هایی که در این مدت در شبکه‌های اجتماعلی نوشته‌ام در اینجا موجود نیست. باید دستی منتقل می‌کردم که حال و وقتش را نداشتم.

خلاصه که اینجا مجازی خانۀ جدیدم هست، اگر دوست داشتید اینجا را پیگیری کنید.

  • مهدی
    ۱۳۹۵-۰۴-۱۸ در ۱۴:۵۵

    الحمدلله. بنویسید. بهره می‌بریم.
    نو به نو بجوشید الهی.

    • مرتضی روحانی
      ۱۳۹۵-۰۴-۱۹ در ۰۸:۲۵

      ممنون برادر. به دعای شما ان شاء الله.

  • سید مجتبی امین
    ۱۳۹۵-۰۵-۰۵ در ۰۳:۲۵

    سلام استاد
    خدا حفظتون کنه.
    منتظر نوشته هاتون هستیم و این سایت هم در کنار سایت های دیگه مثل خامنه ای دات آی آر بوک مارک شد 🙂

نظری ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code